ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
ΛΑΒΥΡΙΝΘΟΣ 3 - ΑΚΟΛΟΥΘΙΑ (CODE ORG)
ΛΑΒΥΡΙΝΘΟΣ 6 - ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ (CODE ORG)
1) ΒΑΣΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΡΟΜΠΟΤ - ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ
(ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ)
Περιβάλλον προγραμματισμού ρομπότ, με τη χρήση εντολών κίνησης. Στόχος του μαθησιακού αντικειμένου είναι να εξοικειωθούν τα παιδιά με τις βασικές εντολές προγραμματισμού (όπως είναι οι εντολές κατεύθυνσης και προσανατολισμού, εκτέλεσης, παύσης, διακοπής και διαγραφής προγράμματος, καθώς και διαγραφής ίχνους). Το μαθησιακό αντικείμενο δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές να επιλέξουν χαρακτήρα ρομπότ, να επιλέξουν δάπεδο από διαφορετικές μαθησιακές περιοχές και να λύσουν αντίστοιχα προβλήματα. Επιπλέον, μπορεί να ενεργοποιηθεί προαιρετικά και η καταγραφή του ίχνους της κίνησης του ρομπότ.
2) ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΡΟΜΠΟΤ ΜΕ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΔΑΠΕΔΟΥ - ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ (ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ)
Περιβάλλον προγραμματισμού ρομπότ, με τη χρήση εντολών κίνησης. Στόχος του μαθησιακού αντικειμένου είναι τα παιδιά να σχεδιάσουν προγραμματιστικά προβλήματα, δημιουργώντας δάπεδα της αρεσκείας τους, και, στη συνέχεια, να τα επιλύσουν. Για την επίλυση των προβλημάτων, οι μαθητές χρειάζεται να χρησιμοποιούν κατάλληλα τόσο τις βασικές εντολές προγραμματισμού (όπως είναι οι εντολές κατεύθυνσης και προσανατολισμού, εκτέλεσης, παύσης, διακοπής και διαγραφής προγράμματος καθώς και διαγραφής ίχνους) όσο και τις σύνθετες εντολές προγραμματισμού (όπως είναι οι εντολές επιλογής και διαγραφής εντολής, για τη διόρθωση και την επεξεργασία προγράμματος). Το μαθησιακό αντικείμενο δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές να επεξεργαστούν το δάπεδο, προσθέτοντας δύο είδη αντικειμένων, και να δημιουργήσουν πρωτότυπα προβλήματα προς επίλυση. Επίσης, προσφέρεται δυνατότητα επιλογής μεταξύ τεσσάρων διαφορετικών χαρακτήρων ρομπότ.
3) SCRATCH ON LINE (ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ)
Δημιουργία προγραμάτων on line στο Scratch δίχως να απαιτείται τοπική εγκατάσταση στον υπολογιστή σας, εγγραφή ή δημιουργία λογαριασμού. Μπορείτε να κατεβάσετε το αρχείο του προγράμματός σας στον υπολογιστή. Εάν γίνει εγγραφή ή δημιουργία λογαριασμού,θα έχετε την δυνατότητα αποθήκευσης και κοινοποίησης της εργασίας σας.
4) MICRO:BIT - ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ (ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ)